Strona internetowa i sklep w 4 tygodnie

Zupełnie nowa strona internetowa oraz sklep internetowy w 4 tygodnie.

Kiedy uruchamiasz firmę, musisz wiedzieć, że zespół odpowiedzialny za strategię, planowanie i kreatywność może zbudować skuteczny start marki, zdefiniować Cię spośród konkurencji i co najważniejsze ustawić strategię na długoterminowy sukces.

W Codefia Agencja Internetowa nie jest nam obce działanie działanie w krótkim horyzoncie czasowym. Mieliśmy za zadanie dostarczenie sklepu internetowego, projektu strony internetowej i bloga w zaledwie 4 tygodni!

Strona internetowa i sklep w 4 tygodnie

Tydzień 1 – projekt strony internetowej i dopasowanie kolorystyki do loga dostarczonego przez klienta

Zespół Codefia wykorzystał swoje doświadczenie, aby wypracować zestaw barw, które odzwierciedlając cele marki w branży – zapewniając jednocześnie, że jest atrakcyjny dla głównych odbiorców docelowych i szerszych celów biznesowych.

Codefia przedstawił klientowi swoje pomysły i narodził się projekt sklepu, blogu i strony internetowej

Strona internetowa i sklep w 4 tygodnie

Tydzień 2 – Sprawdzenie UX oraz zakodowanie strony internetowej zgodnie z założeniami projektu

Zespół udoskonalił projekt strony i skupił się przede wszystkim na tym, czy strona internetowa będzie przyjazna i łatwa w obsłudze. Nasz zespół kreatywny, ux designer oraz web developer współpracowali w celu przeprowadzenia badań, przeprowadzenia burzy mózgów i poznania doświadczenia użytkownika na nowej stronie internetowej.

W Codefi wierzymy, że świetna witryna internetowa stawia użytkownika na pierwszym miejscu. Oznacza to bezbłędną funkcjonalność, prostą nawigację i nienachalną grafikę.

Zespół zaplanował różne działania w celu sprawdzenia poprawności założeń:

Prosta nawigacja
Skoncentrowanie się na sklepie internetowym
Optymalizacja mobilna
SEO

Projektowanie stron internetowych jest doskonałym przykładem tego, jak zespół Codefi współpracuje ze sobą, korzystając z różnych specjalizacji, aby stworzyć coś jednolitego i skoncentrowanego na celach klienta i UX.

Zbudowaliśmy OrganicTan, przetestowaliśmy w grupach fokusowych i zapewniliśmy jakość przed prezentacją klientowi, aby wszelkie problemy mogły zostać rozwiązane przed rozpoczęciem marketingu i przed wprowadzeniem na rynek.

Strona internetowa i sklep w 4 tygodnie

Tydzień 3 – Przygotowanie strony pod SEO oraz Adwords

Zespół ds. marktingu cyfrowego pracował zarówno z zespołami projektantów, jak i web developerów od pierwszego momentu t.j. od wypracowania strategii wprowadzania marki, aby upewnić się, że koncepcje i projektowanie stron internetowych działały na rzecz rozkręcenia biznesu za pomocą mediów cyfrowych.

Po sfinalizowaniu projektów internetowych z myślą o zespole ds. Marketingu cyfrowego nadszedł czas, aby skoncentrować się na wieloplatformowej strategii zwiększania ruchu.

Zespół wiedział, że wyszukiwanie i działania w social mediach odegrają fundamentalną rolę w budowaniu spójnego podejścia, z możliwością budowania długoterminowych relacji i referencji od klientów.

Lokalny PPC Adwords

Oprócz rozwijania obecności w mediach społecznościowych, zespół zaproponował wdrożenie strategi PPC skoncentrowaną na konwersji:

Płatne wyszukiwanie w Google
Remarketing w sieci reklamowej Google
Facebook PPC
Remarketing na Facebooku
Zespół wykorzystał sfokusowanie demograficzne i geograficzne kierowane regionalnie, aby zapewnić zminimalizowanie wydatków, stosując szczegółowe podejście do płatnego wyszukiwania, aby zapewnić optymalną wydajność już od pierwszego dnia. Opracowaliśmy słowa kluczowe  oraz listę wykluczających słów kluczowych blokującej wyświetlanie reklam w innych niezwiązanych z OrganicTan branżach.

Remarketing umożliwia wyświetlanie reklam użytkownikom, którzy odwiedzają witrynę i nie dokonują konwersji – zarówno pomagając w rozpoznawaniu marki, jak i czerpiąc korzyści z użytkowników, którzy porzucili ścieżkę sprzedaży.

Tydzień 4 – Uruchomienie strony internetowej, bloga oraz sklepu w jednym

Na ostatni tydzień przed startem zespół udoskonalił swoje strategie dotyczące urządzeń mobilnych. Kluczowym elementem końcowego testu była użyteczność witryny na urządzeniach mobilnych, platformach i przeglądarkach.

Zespół Codefi spotykał się regularnie, aby zapewnić, że wszyscy członkowie projektu znają harmonogram dniu premiery, współpracując z klientem w celu zapewnienia bezproblemowego uruchomienia strony.

Nadszedł teń dzień i OrganicTan uruchomiło zupełnie nową strona internetowa wraz ze sklep internetowy.