fbpx

Pozycjonowanie stron internetowych Warszawa - agencja SEO

Pozycjonowanie stron internetowych Warszawa - agencja SEO z Warszawy

W agencji SEO w Warszawie zajmujemy się optymalizacją oraz pozycjonowaniem stron internetowych należących do małych, średnich i dużych firm z Warszawy

Pozycjonowanie stron Warszawa jest obecnie najważniejszy element działań e-marketingowych nakierowanych na wzrost widoczności stron internetowych firm z Warszawy. Działania SEO prowadzone na zlecenie naszych klientów, wpływają na znaczny wzrost ruchu użytkowników z naturalnych wyszukiwań fraz związanych Warszawą. Agencja SEO z Warszawy, która zajmie się prowadzeniem strony i optymalizację SEO na Warszawę zapewni Tobie przewagę nad konkurencyjną.

Jeśli szukasz agencji SEO z Warszawy, która poprowadzi pozycjonowanie strony internetowej Warszawa, skontaktuj się z nami w sprawie bezpłatnej wyceny działań SEO.

Na polega pozycjonowanie stron internetowych (SEO)?

Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) jest to szereg działań optymalizacyjnych na stronie internetowej, których celem jest zwiększenie widoczności strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwań (SERP) na wybrane frazy kluczowe. Działania optymalizacyjne w pozycjonowaniu realizowane są jendocześnie na stronie (on-page SEO) oraz poza stroną internetową (off-page SEO). On-site SEO jest to proces optymalizacji strony internetowej, poprawiający strukturę strony. Off-site SEO jest to proces budowania linków zewnętrznych (link building) prowadzących do naszej strony.

SEO oznacza proces poprawiania widoczności witryny w wyszukiwarkach na frazy produktów lub usług.

Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych (SEO)?
Czy pozycjonowanie jest potrzebne?

Czy pozycjonowanie jest potrzebne?

Z pewnością pozycjonowanie jest potrzebne i jest najważniejszym elementem działań e-marketingowych pozwalających na pozyskanie znacznej ilości kliknięć pochodzących z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Jest to proces długotrwały, który należy traktować jako jedną z najważniejszych inwestycji w obszarze działań marketingowych. Pozwala na stały wzrost widoczności strony oraz stały wzrost dochodów pochodzących z tego źródła.

Jak długo trwa pozycjonowanie?

Ciężko odpowiedzieć na to pytanie. Czynników wpływających na czas potrzebny do realizacji założonych celów pozycjonowania jest wiele. Jednym z najważniejszych czynników jest konkurencyjność danej branży oraz budżet, jaki chcemy przeznaczyć na pozycjonowanie. Kolejnym czynnikiem jest ilość specjalistów SEO zaangażowanych w dany projekt, jakość witryny, technologia wykorzystana na stronie, jakość hostingu czy np. historia domeny, na której jest umieszczona strona. Należy pamiętać, aby uzbroić się w cierpliwość i działać długofalowo w celu budowania stabilnej pozycji.

Jak długo trwa pozycjonowanie?
Jak osiągnąć topowe pozycje w Google?

Jak osiągnąć topowe pozycje w Google?

Topowe pozycje w Google oczywiście można osiągnąć, jednak wymaga to sporej wiedzy, umiejętności oraz przemyślanej i skutecznej strategii. Jest wiele czynników rankingowych wpływających na pozycję witryny na wybraną frazę w tzw. topach. Jako firma stawiamy przede wszystkim na analizę konkurencyjności fraz, doradzamy wybór optymalnej strategii pozycjonowania, oraz skupiamy się na szybkości działania serwisu oraz na zbudowaniu zoptymalizowanych treści, które w dłuższej perspektywie przyniosą wyraźne wzrosty.

Audyt SEO

Wykonanie analizy słów kluczowych Państwa firmy oraz konkurencji jest pierwszym etapem analizy sytuacji w jakiej nasz klient się znajduje

W trakcie tego etapu przygotowuje wstępną strategię działań optymalizacyjnych SEO.

Pozycjonowanie strony internetowych, optymalizacja stron internetowych SEO Codefia Agencja Interaktywna

Pozycjonowanie strony www jako strategia generowania zysków z działań online

Oferta pozycjonowania strony internetowej składa się z:

1. Analiza słów kluczowych, trudności fraz, widoczności firmy w Google, analiza słów kluczowych konkurencji

2. Wdrożenie strategii pozycjonowania w momencie uruchomienia strony internetowej

Chcesz zlecić pozycjonowanie strony internetowej??

Wyślij nam wiadomość

Pozycjonowanie stron internetowych

Najważniejsze cechy i zalet współpracy z firmą pozycjonerską z Warszawy:

  • analiza widoczności strony internetowej
  • przygotowanie indywidualnej strategii pozycjonowania strony www
  • optymalizacja SEO strony internetowej
  • działania onsite
  • działania offsite
  • regularne raporty z wynikami
  • walidacja wyników z oczekiwaniami
Pozycjonowanie zalety współpracy z agencją SEO
Pozycjonowanie strony na frazy z długiego ogona

Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej na główne frazy i te z długiego ogona

Pozycjonowanie stron internetowych na główne frazy jest z reguły długotrwałym procesem zmierzającym do zwiększenia widoczności firmy w internecie. Jednak, aby tego dokonać należy przede wszystkim zastosować strategię zwiększania widoczności na unikalnych frazach z długiego ogona.

Budowanie pozycji strony internetowej przez silne backlinki

Zapewniamy naszym klientom najlepszych spelcjalistów SEO dostępnych w Polsce, którzy wiedzą jak budować silne linkowanie do Państwa strony internetowej. Dzięki silnemu naturalnemu linkowaniu (backlink) do strony internetowej wzrasta pozycja strony internetowej

Budowanie linkowania zewnętrznego

Masz pytania dotyczące pozycjonowania strony internetowej?
Napisz do nas, skontaktujemy się natychmiast!

Pozycjonowanie stron www w Warszawie.

Profesjonalne pozycjonowanie dzięki dedykowanym rozwiązaniom SEO

Dedykowane rozwiązania SEO. Pozycjonowanie stron internetowych Warszawa – nam można zaufać!

Dedykowane rozwiązania SEO są unikalnymi projektami, dzięki temu nasi klienci mogą wejść na wyższy poziom i wyprzedzić konkurencję. Nasze działania pozycjonowania stron www dają Państwu przewagę konkurencyjną nad innymi firmami z Państwa branży. Dajemy Państwu gwarancję poufności na każdą kampanię.

Zajmujemy się projektowaniem stron internetowych oraz optymalizacją SEO i pozycjonowaniem stron internetowych w Google

Zaprojektowanie skutecznej i profesjonalnie wyglądającej strony internetowej to dopiero początek drogi, która ma zapewnić Państw firmie dotarcie do nowych klientów. W trakcie projektowania strony wwww prowadzimy analizy związane z optymalizacją strony pod kątem pozycjonowania na słowa kluczowe, które dostarczą największy ruch witrynie wwww.

Pozycjonowanie strony internetowych, optymalizacja stron internetowych SEO Codefia Agencja Interaktywna
Agencja SEO z Warszawy - oferta

Agencja SEO obsługująca firmy z Warszawy i okolic

Codefia jest agencją SEO z Warszawy, która zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych

Najważniejszym celem działań agencja SEO z Warszawy są efektywne działania zwiększające widoczność stron internetowych naszych klientów. Stosujemy nowoczesne i sprawdzone strategie pozycjonowania, które zapewniają wyższe pozycje stron oraz dostarczają więcej ruchu z naturalnych wyników wyszukiwania.

Analiza słów kluczowych

Agencja SEO, która stawia na optymalizację stron internetowych, analizę oraz nowoczesny design

Oferta agencji SEO, która stawia na pozycjonowanie i UX czyli SXO:

1. Audyt SEO, analiza techniczna strony internetowej, content marketing, nowoczesne technologie

2. Atrakcyjne treści na stronie, optymalizacja strony, UX design

Chcesz zlecić pozycjonowanie strony internetowej??

Wyślij nam wiadomość

Pozycjonowanie strony internetowej, efektywny i sprawdzony e-marketing

Pozycjonowanie jest najbardziej efektywnym sposobem pozyskania ruchu na stronie

  • możliwość pozycjonowania na frazy branżowe
  • dostosowane strategii do potrzeb Twojej firmy
  • wykonanie audytu i analizy SEO
  • redukcja kosztów prowadzenia strony
  • redukcja kosztów marketingowych
  • zwiększenie ilości zapytań z wyszukiwarki
  • zwiększenie sprzedaży dzięki SEO
Pozycjonowanie strony efektywny sposób na pozyskanie nowych klientów

Masz pytania dotyczące pozycjonowania strony internetowej?
Napisz do nas, skontaktujemy się natychmiast!

Pozycjonowanie stron www w Warszawie.

Optymalizacja SEO

Optymalizacja SEO – efektywne i popularne działania

Zapoznając się z informacjami o pozycjonowaniu zapewne już masz ogólny obraz czym jest pozycjonowanie i optymalizacja SEO. Nasza agencja SEO zapewnia efektywne i konkretne działania, które sprawią, że twoja witryna internetowa będzie znacznie bardziej widoczna i zoptymalizowana pod wyszukiwarki, co za tym idzie, będzie wyżej w wynikach wyszukiwania.

Jak wygląda optymalizacja SEO?

Jak powinna wyglądać optymalizacja SEO strony?

Jeśli zastanawiasz się jak powinna wyglądać optymalizacja SEO Twojej witryny, zapoznaj się z najważniejszymi elementami działań optymalizacyjnych SEO.

  • Treści na stronie
  • Stosowanie nagłówków
  • Struktura prezentacyjna
Optymalizacja SEO - content marketing

Optymalizacja SEO - treści na stronie

Zajmując się optymalizacją należy pamiętać o zapewnieniu treści na stronie. Treści na stronie powinno być dużo oraz powinny wyczerpywać dany temat, aby czytelnik otrzymywał pełną informację. Musimy stosować właściwe opisy dostosowane do projektu graficznego strony. Treść strony musi być zrozumiała dla czytelnika, ale również dla robotów indeksujących danej wyszukiwarki. Istotne jest aby nie stosować tekstów, które są tylko i wyłącznie pisane pod SEO. Należy znaleźć złoty środek pomiędzy SEO a terścią, która jest wartościowa dla użytkowników. Treści muszą być unikatowe i oryginalne, takie które są ciekawe dla odbiorcy. Dzięki temu możemy liczyć również na linkowanie zewnętrzne do tekstu z innych blogów lub kont w social mediach.

Nagłówki h1-h3 w optymalizacji SEO

Optymalizacja SEO - nagłówki

Strony WWW zawierają nagłówki HTML, które są wykorzystywane do podziału treści na elementy, które ze względu na logikę, hierarchię powinny być oznaczone i rozdzielone na mniejsze części. Do tego stosuje się nagłówki od H1 do H6, natomiast w optymalizacji treści pod kątem SEO najczęściej stosuje się nagłówki od H1 do H3, pozostałe raczej rzadko występują w tekstach SEO. Nagłówki ułatwiają czytanie użytkownikom oraz pozwalają zrozumieć tekst robotom indeksującym. Podział na nagłówki sprawia, że mamy podzielony logicznie i wizualnie tekst, określają one ogólną tematykę artykułu.

Jak umieszczać frazy w nagłówkach?

Jak umieszczać frazy w nagłówkach?

Optymalizując SEO stronę WWW wykorzystujmy nagłówki do umieszczenia fraz na jakie ma wyświetlać się strona. Fraza umieszczona w nagłówku jest sygnałem dla wyszukiwarki, ale samo umieszczenie frazy w nagłówku nie pomoże. Należy również umieścić frazy w innych elementach strony w tym w samej treści. Oczywiście należy pamiętać, aby nie przesadzać z ilością fraz w treści i w nagłówkach, ponieważ skutek może być odwrtony od zamierzonego i spowodować spadek strony w wyszukiwarce. Artykuły i treści na stronie muszą być tworzone przede wszystkim dla użytkowników, a w drugiej kolejności dla botów wyszukiwarek. Treść powinna być unikalna, wartościowa i merytoryczna.

Struktura strony www - optymalizacja SEO

Wygląd treści - struktura prezentacyjna

Oprócz wartościowej i unikalnej treści warto poświęcić nieco czasu na wygląd tekstu. Ważne aby treść była czytelna, tekst był ładnie podzielony na sekcje, warto umieścić takie elementy jak zdjęcia, video, które opisują daną sekcje. Można również zastosować elementy HTML takie jak pogrubienia, listy, oraz własne style CSS, które uatrakcyjnią treść. Należy pamiętać również o użyteczności strony (UX).

Strategia pozycjonowania

Strategia pozycjonowania - wpływ na wyniki Twojej firmy

Pozycjonowanie obecnie jest najlepszym, choć długim procesem, pozyskiwania trwałej przewagi konkurencyjnej. Istotnym elementem pozycjonowania są działania ukierunkowane na realne zwiększenie widoczności Twojej strony w internecie. Zwiększona widoczność strony lub sklepu w internecie to:

  • Większa rozpoznawalność marki w internecie
  • Wzrost odwiedzin na stronie WWW
  • Trwała przewaga konkurencyjna
  • Większe obroty firmy w internecie
  • Docieranie do klientów 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
  • Zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym
SEO a pozycjonowanie?

Jaka jest różnica między SEO a pozycjonowaniem?

Dla większości osób nie ma różnicy między SEO a pozycjonowanie, są to synonimy oznaczające dokładnie to samo, natomiast z punktu widzenia działań są to dwa różne znaczenia. Pozycjonowanie jest to ogólne określenie działań prowadzących do zdobycia jak najwyższej pozycji t.j. z reguły celem jest TOP 3 lub TOP 10, na daną frazę lub grupę fraz. Są to pewne działania, które mają wpłynąć na algorytm Google, aby zdecydował się umieścić na najwyższej pozycji w naturalnych wyszukiwaniach daną witrynę. SEO zawiera się w działaniach pozycjonowania strony, ale jest to pewna forma działań, które mają zoptymalizować stronę pod wyszukiwarkę (ang. Search Engine Optimization). Pozycjonowanie i SEO wymaga dostępu do odpowiedniej wiedzy o pozycjonowaniu, specjalistycznych narzędzi do analizy, statystyk, oraz do zespołu specjalistów posiadająych wiedzę z zakresu SEO, e-marketingu, content marketingu, designerów, programistów.

Co to jest SEO?

Co to jest SEO?

SEO powstało wraz z pierwszą wyszukiwarką, która stworzyła algorytm oceniający jakość stron umieszczonych w zbiorze wyszukiwarki. SEO jest to z ang. Search Engine Optimization, czyli optymalizacja strony www do wyszukiwarki. Obecnie Google stosuje ponad 200 różnych sygnałów w swoim indeksie i na podstawie sygnałów pochodzących z Twojej strony WWW ocenia na jakiej pozycji w wynikach naturalnych (SERP) umieścić witrynę. Zadaniem agencji SEO jest prowadzenie takich działań SEO, które zgodnie z wytycznymi Google mają sprawić, aby strona była przyjazna wyszukiwarkom. Google na bieżąco informuje o zmianach w algorytmie i dlatego należy na bieżąco dostosowywać witrynę do zmian w Google. Niestety Google nie podaje jakie zmiany dokładnie zachodzą w algorytmie i co ma wpływ na ocenę strony www. Czynników rankignowych z roku na rok przybywa i dlatego, aby strona była zoptymalizowana (SEO) należy zlecić działania SEO specjalistycznej agencji.

Jakie działania SEO?

Jakie działania obejmuje SEO?

W zależności od rodzaju witryny, trudności branży, trudności fraz, działania SEO będą się różnić od siebie. Podstawowymi elementami działań SEO są przede wszystkim działania techniczne na stronie, czyli optymalizacja strony, kodu strony, elementów na stronie. Kolejnym elementem są działania content marketingowe, czyli stworzenie planu działań związanych z poprawą istniejącej treści oraz publikacji nowych tekstów. Określenie fraz na jakie powinna być widoczna strona oraz planu umieszczenia fraz na stronie. Odpowiednia treść, która odpowiada na zapytania (frazy) wyszukiwane w internecie będzie istotnym elementem wpływającym na ruch na stronie. Należy pamiętać również o dostosowaniu linkowania wewnętrznego i zewnętrznego strony, która dzięki temu będzie bardziej atrakcyjna dla robotów indeksujących.

Link building jako strategia pozycjonowania

Link building - budowanie linkowania zewnętrznego

Oprócz samej strony, algorytmy Google oceniają również linki zewnętrzne prowadzące do Twojej witryny. Dzięki informacji o linkach, sile linków przychodzących oraz autorytecie strony linkującej do Twojej strony, Google może uznać, że strona jest ważna i powinna być widoczna w TOP 10. Na podstawie tego założenia można zbudować strategię pozycjonowania tzw. link building, czyli budowania linkowania zewnętrznego. Ponieważ istotą internetu jest to, aby strony mogły wymieniać się między sobą linkami prowadzącymi do stron www przekazując swoją moc innym witrynom, możemy wykorzystać linkowanie z różnych obcych witryn jako sposób pozyskania mocy strony. Dla wyszukiwarek jest to bardzo ważny czynnik rankingowy np. jeśli do twojej witryny linkuje strona z wysokim autorytetem i mocą linków np. Wikipedia, wtedy szansa, że Google na daną frazę wywinduje do top'ów twoją stronę jest znacznie większa. Nie należy z drugiej strony przesadzać z linkowanie zewnętrznym, należy raczej szukać naturalnych sposobów pozyskiwania linków zewnętrznych oraz zadbać o ich różnorodność. Również pozyskiwanie dużej ilości linków zewnętrznych w krótkim czasie nie jest najlepszym pomysłem. Należy pamiętać, że pozycjonowanie wymaga czasu.

Czym jest pozycjonowanie?

Czym jest pozycjonowanie?

Jak już wiesz SEO nie jest tym samym co pozycjonowanie. Pozycjonowanie jest znacznie szerszym aspektem i zawiera SEO. Pozycjonowanie jest to obszar działań takich jak SEO, link building, content marketing, analityka i wiele innych mniejszych elementów. Pozycjonowanie jest dział marketingu internetowego ukierunkowanego na uzyskaniu jak najwyższej pozycji witryny na frazy związane z obszarem działalności danej firmy, sklepu, bloga, portalu internetowego itd. Pozycjonowanie z reguły wymaga czasu, od roku wzwyż, często z horyzontem powyżej 3 lat, aby osiągnąć znaczną widoczność na frazy oraz uzyskać znaczny ruch z naturalnych wyników wyszukiwania. Jest to inwestycja, która wymiernie się zwraca w długim horyzoncie czasowym, ponieważ raz zdobyta pozycja jest z reguły trwała, jeśli strategia pozycjonowania była przemyślana i zgodna z zaleceniami Google. Należy wiedzieć, że obecnie wyznacznikiem sukcesu firmy jest posiadania pozycji w TOP 10. Użytkownicy widząc stronę w pierwszej dziesiątce wyszukiwań Google oceniają firmę jako najlepszą, profesjonalną i godną zaufania. Dlatego Google tak bardzo zwraca uwagę na jakość stron, treści, oraz ogólnego stanu strony, aby mieć pewność, że pozycja strony odpowiada jakości strony. Zyskując widoczność w TOP 10 zyskujesz rozpoznawalność marki, zwiększa zyski firmy, sprzedaż sklepu internetowego.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepu internetowego jest elementem obowiązkowym w nowoczesnym marketingu. Pozycjonowanie sklepu wpływa na wyniki sprzedaży, dostarcza wejść z naturalnych wyników wyszukiwania na frazy związane ze sklepem i jego asortymentem. Dzisiejszy użytkownik nie szuka produktów i usług na dalszych pozycjach t.j. poza pierwszą stroną w Google. W związku z tym, aby odnieść sukces musisz zdecydować się na pozycjonowanie sklepu internetowego. Nasza agencja SEO zajmuje się pozycjonowaniem sklepów internetowych, jesteśmy doświadczonym zespołem specjalistów SEO, którzy na codzień zajmują się sklepami internetowymi.

Zajmujemy się pozycjonowaniem sklepów internetowych na najbardziej popularne platformy e-commerce:

  • pozycjonowanie Woocommerce
  • pozycjonowanie Prestashop
  • pozycjonowanie Magento
  • pozycjonowanie OpenCart
  • pozycjonowanie Shoplo
  • pozycjonowanie dedykowanych sklepów internetowych
Pozycjonowanie sklepów internetowych Wordpress/Woocommerce

Pozycjonowanie sklepów internetowych Wordpress/Woocommerce

Sklep internetowy w Wordpress można łatwo uruchomić za pomocą wtyczki (plugin) Woocommerce. Jest to szybki sposób na bezpłatne uruchomienie sklepu internetowego. Wordpress jest największą i najbardziej znaną platformę do tworzenia treści w internecie. Początkowo Wordpress był systemem CMS, który pozwalał uruchamiać za pomocą kilku prostych kroków własny blog. Aktualnie CMS Wordpress jest tak dużym systemem CMS, który należy już traktować jako platformę lub framework do tworzenia stron lub witryn z systemem zrządzania treści. Jeśli posiadasz stronę na Wordpressie i chcesz rozszerzyć działalność o sklep internetowy, uruchomienie sklepu Woocommerce jest banalnie proste i wystarczy, że zainstalujesz wtyczkę Woocommerce. Pozycjonowanie sklepu internetowego Wordpress i Woocommerce można prowadzić za pomocą odpowiedniej wtyczki, najczęściej wybieraną jest Yoast SEO. Wtyczka w podstawowej wersji jest darmowa, posiada podstawowe funkcje do np. tworzenia mapy strony w formacie XML, bradcrumbs, konfiguracje linkowania, meta dane itd. Dodatkowo wtyczka sprawdza czy tworzona treść jest odpowiednia pod kątem SEO. Sklep internetowy Woocommerce jest wtedy gotowy do pozycjonowania w podstawowym zakresie, ale jeśli chcesz odnieść sukces w pozycjonowaniu, sugerujemy skorzystanie z usług profesjonalnej agencji SEO, która od lat zajmuje się pozycjonowaniem sklepów internetowych Wordpress/Woocoommerce.

Pozycjonowanie sklepów internetowych Prestashop

Pozycjonowanie sklepów internetowych Prestashop

Sklep internetowy Prestashop jest jednym z najlepszych rozwiązań Open Source systemów e-commerce. Posiada ogromne zasoby w postaci bezpłatnych i płatnych szablonów oraz wtyczek do rozbudowy sklepu internetowego. Sklep internetowy PrestaShop charakteryzuje się łatwym, nieskomplikowanym interfejsem administratora, który w krótkim czasie pozwala na uruchomienie sklepu. Platforma PrestaShop jest dobrze przemyślany pod kątem pozycjonowania. Najczęściej sklepy internetowe PrestaShop wykorzystuje komercyjne szablony, które nie są dostosowane do pozycjonowania, natomiast darmowe standardowe szablony są opracowane pod kątem pozycjonowania sklepu internetowego. Zatem jeśli chcesz skorzystać z niestandardowych szablonów musisz wdrożyć indywidualne zmian optymalizacyjne i dostosowanie sklepu do SEO.

Pozycjonowanie sklepów internetowych Magento

Pozycjonowanie sklepów internetowych Magento

Sklep internetowy Magento jest profesjonalnym systemem CMS wykorzystywanym w małych oraz dużych projektach e-commerce. Decydując się na sklep internetowy Magento powinieneś również skorzystać z modułów przeznaczonych do pozycjonowania sklepu internetowego Magento. Platforma Magento jest to system ułatwiający prowadzenie własnego sklepu internetowego, jest niezwykle prosty w obsłudze, nawet jeśli właściciel sklepu nie posiada dużego doświadczenia w e-commerce. System tego sklepu został tak zaprojektowany, aby zapewnić użytkownikowi łatwość w dodawaniu produktów, zarządzaniem magazynem, co więcej system jest zoptymalizowany pod kątem pozycjonowania sklepu interentowego.

Google pozycjonowanie - na czym polega?

Pozycjonowanie w Google na czym polega?

Wyszukiwarka Google jest najpopularniejszą i największą wyszukiwarką internetową na świecie, w Polsce posiada ponad 98% udziału w rynku wyszukiwarek. Poza wyszukiwarką Google, są jeszcze wyszukiwarki takie jak Yahoo, Bing oraz Yandex. Jednak najczęściej użytkownicy korzystają z Google. Dziennie w Polsce z Google korzysta ponad 20 milionów użytkowników, którzy wyszukują stron za pomocą tej wyszukiwarki. Warto więc skupić się na pozycjonowaniu w Google, choćby ze względu na ilość ruchu, który może nam dostarczyć na stronie. Poza tym, że Google jest niezwykle popularny, dostarcza również innych narzędzi w postaci przeglądarek, aplikacji do statystyk Google Analitycs, aplikacji do marketingu Google Tag Manager, aplikacji do SEO np. Google Webmaster Tools oraz wielu innych ciekawych aplikacji jak np. Google Trends, która pokazuje jakie frazy stają się popularne, czy np. Google Ads lub Google Keyword Planner.

Jak pozycjonować w Google?

Jak pozycjonować w Google?

Pozycjonowanie w Google nie jest ławym i szybkim procesem. Należy uzbroić się w cierpliwość oraz odpowiednią wiedzę. Efekty pozycjonowania w Google widać dopiero po pewnym czasie, z reguły po około roku od rozpoczęcia działań SEO. Pozycjonowanie wymaga ciągłej akutalizacji posiadanej wiedzy na temat SEO. Warto czytać artykuły o pozycjonowaniu, czytać specjalistyczne książki, dokształcać się w kwestiach SEO oraz programowania, ale również w kwestiach związanych z UX oraz projektowaniem stron i aplikacji. Zgromadzona wiedza pozwala wtedy na tworzenie zaawansowanych strategii pozycjonerskich. Dodatkowo należy w swojej strategii uwzględniać aktualizacje algorytmów Google oraz zapoznawać się z rekomendacjami Google w kwestii SEO.

Czynniki wpływające na pozycjonowanie w Google

Czynniki wpływające na pozycję strony w Google?

Niestety nie znamy kodu algorytmów Google, również objęta jest tajemnicą sposób działania wyszukiwarki Google, możemy jedynie opierać się na przypuszczeniach i naszej wiedzy praktycznej. Kryteria podlegające ocenie jest ponad 200, są to tzw. czynniki wpływające na pozycję strony internetowej w Google. Najważniejsze czynniki wpływające na pozcyję strony w naturalnych wynikach wyszukiwania to:

  • treści na stronie
  • szybkość działa strony
  • linkowanie do strony
  • popularność strony
  • autorytet strony
  • UX strony
  • bezpieczeństwo strony