Od czego zaczyna się współpraca z agencją SEO lub SXO? Wchodzimy w Twój biznes, sprawdzamy co działa, a co nie. Tworzymy skuteczne kampanie marketingowe, które sprzedają.
Nasze doświadczenie zdobywaliśmy w projektach UX oraz SEO. Połączyliśmy obie kompetencje, aby dać więcej naszym klientom i zapewnić przewagę konkurencyjną. Nie jest ważne dla nas jak duża jest Twoja firma, ani kiedy powstała i gdzie obecnie się znajduje. Dla nas ważne jest to co możemy Ci zaoferować i jakie korzyści ze współpracy z nami możesz odnieść. Proponujemy naszym klientom sprawdzone, skuteczne metody i działania w SEO, łączymy je z nowymi technologiami oraz najnowszymi zasadami projektowania witryn.
Posiadanie strony, która jest w TOP10 to jedno, wyciągnięcie z niej jak największej stopy zwrotu to drugie. Przemyślany UX z efektywnym SEO pozwala na odnalezienie odpowiednich punktów styku pomiędzy Twoją ofertą a potrzebami klientów. To jest właśnie SXO, najbardziej innowacyjne SEO na rynku, które po prostu zamienia ruch w sprzedaż.
W agencji SXO zapewniamy Ci narzędzie w postaci kompleksowej strategii marketingowej dostosowanej do potrzeb SEO, ukierunkowanej na maksymalizację sprzedaży.
W naszej agencji SEO stawiamy na innowacyjność, jesteśmy na bieżąco z najnowszymi technologiami, które zapewniają jeszcze lepsze efekty i jakość działań SEO. Szybsze, lepsze efekty SEO przynoszą wymierne korzyści naszym klientom. Oprócz tego stawiamy na systematyczność i doświadczenie, które zapewnia stały przyrost widoczności oraz wzrost ruchu na stronie z Google.
Agencje SEO obecnie dzielą się na dwie grupy:
Agencji SEO zlecane są działania związane z prowadzeniem optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarek, głównie Google, ponieważ ponad 93% Polaków korzysta z tej wyszukiwarki. Celem optymalizacji jest pozycjonowanie strony, aby osiągnęła ona jak najwyższe możliwe wyniki wyszukiwania oraz zwiększenie ruchu na stronie.
Klasyczne agencje SEO głównie zajmują się pozycjonowaniem stron, aby osiągnąć maksymalną widoczność w internecie i zwiększyć ruch na stronie. Natomiast nie zajmują się kwestiami związanymi z designem, użytecznością stron, nowymi technologiami. Z reguły te sprawy przekazują do agencji interaktywnych. Jest to spory problem dla klienta ponieważ delegowanie tego samego projektu do dwóch zasadniczo różniących się firm powoduje nieefektywne zarządzaniem projektem SEO.
Agencja SXO czyli agencja SEO i UX zamienia coś co jest dla większości zwykłych agencji problemem, w ogromny atut. Zlecając nam projekt SEO, zlecasz również działania związane z doprowadzeniem potencjalnego klienta do końca lejka zakupowego. Dostarczamy nie tylko usługę, ale narzędzie w postaci SEO i strony www z właściwym UX, które zapewnia wzrost sprzedaży.
Przeprowadzenie analizy technicznej strony internetowej. Sprawdzamy poszczególne elementy strony WWW, m.in. semantykę strony internetowej, meta tagi, dane strukturalne, szybkość wczytywania się strony, strukturę bazy danych, linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne strony, zawartość strony internetowej. Sprawdzamy stronę wykorzystując do tego wiedzę i doświadczenie naszych ekspertów SEO oraz specjalistyczne narzędzia.
Analiza UX jest elementem dodatkowym, który obecnie często wykonujemy. Ostatnie zmiany algorytmu szczególnie w kontekście dotyczącym urządzeń mobilnych, spowodowały potrzebę wykonywania analiz np. dostępności strony na urządzeniach mobilnych. Brak dostosowania strony WWW do urządzeń najczęściej powoduje zniknięcie strony z wyników wyszukiwań. Kolejnym elementem, który analizujemy jest użyteczność strony pod kątem punktów styku strony z użytkownikiem.
Jeśli analiza UX wykaże, że strona jest zbyt przestarzała i niedostosowana do obecnych potrzeb użytkowników proponujemy zmiany, które pozytywnie wpłyną na wyniki widoczności strony oraz spowodują zwiększenie ruchu na stronie oraz zwiększą sprzedaż.
Dość szeroki zakres działań optymalizacyjnych strony internetowej, polegający głównie na znacznym zwiększeniu widoczności strony internetowej. Profesjonalna optymalizacja strony to nie tylko audyt seo, poprawa strony internetowej, również to są wszystkie działania z zakresu content marketingu oraz projektowania UX, które mają na celu zwiększenie ilości fraz na które widoczna jest witryna oraz znacznym zwiększeniu ruchu na stronie www pochodzącego z wyszukiwarki.
Tworzenie treści czyli content marketing, jest to pisanie i publikacja atrakcyjnych i wartościowych treści, które zostaną wysoko ocenione przez Google oraz użytkowników. Tworzymy content, który angażuje odbiorcę, wpływa na zainteresowanie odbiorców produktem lub usługą.
Pozyskiwanie linków w działaniach SEO odgrywa nadal istotną rolę w działaniach agencji SEO. Stawiamy na linki, które są z dobrych i sprawdzonych źródeł, wychodzimy z założenia jakość a nie ilość. Tworzenie wysokiej jakości treści na stronie jest elementem, który dostarcza również dobrych wartościowych linków zewnętrznych.
Performance SEO to usługa skierowana do sklepów internetowych każdej wielkości. Jest to usługa, która ma zapewnić wsparcie właścicielom sklepów internetowych w tworzeniu efektywnej strategii SEO ukierunkowanej na wzrost widoczności w wynikach organicznych, wzrost ruchu w sklepie oraz wzrost sprzedaży.
Warto pamiętać o działaniach w Social Mediach. Dzisiaj stanowią uzupełnienie działań agencji SEO. Prowadzenie fanpage firmy daje sporo wymiernych rezultatów takich jak:
Dobra agencja SEO jest to zewnętrzny dział marketingu internetowego, skoncentrowana na dostarczaniu korzyści wynikających z pozycjonowania strony www. Dobra agencja SEO jest zatrudniana przez klienta w celu uzyskania większej widoczności w wyszukiwarce. Musisz mieć świadomość, że pozycjonowanie jest kluczowym elementem prowadzenia działań marketingowych w internecie. Pozycjonowanie zlecają wszystkie firmy, które chcą być w TOP10 i wyprzedzić konkurencję, bez tych działań w zasadzie nie ma się większych szans na osiągnięcie sukcesu ze swoją stroną internetową.
Dobra agencja SEO charakteryzuje się tym, że nie narzuca z góry ustalonej przez siebie listy fraz na które chce wypozycjonować Twoją stronę. Zamykanie się w limicie słów kluczowych jest blokowanie możliwości rozwoju działań SEO. Dobra agencja SEO nie stosuje limitów fraz, wręcz przeciwnie, stosuje tak szerokie pozycjonowanie jak tylko jest możliwe. Jedynie co ogranicza działania SEO może być budżet marketingowy klienta lub czas. Staramy się uzyskać największy możliwy przyrost widoczności strony w wyszukiwarce oraz ruch na stronie.
Codziennie w Polsce z wyszukiwarki Google korzysta ponad 20 mln użytkowników. Dzięki pozycjonowaniu możesz zyskać bezpłatny i długotrwały dostęp do klientów z całej Polski 24 godziny dziennie, siedem dni w tygodniu.
Wysokiej jakości treści na stronie często są polecane przez użytkowników np. poprzez portale social media. Dzięki temu rozszerza się zasięg treści, które umieściliśmy na stronie. Atrakcyjne treści są najczęściej potem podawane, tworzy się tzw. viral marketing.
Dobra agencja SEO zadba o redukcję kosztów prowadzenia działań marketingowych. Efektywna strategia SEO w dłuższym okresie pozwala na redukcję nakładów na inne działania marketingowe, które są mniej skuteczne i mniej efektywne.
Wszystkie działania marketingowe w internecie można z łatwością mierzyć. W naszych projektach stosujemy narzędzia statystyczne, które pozwalają na dokładną analizę trendów w branży.
Wysoka widoczność strony internetowej stanowi ogromne przełożenie na wzrost zaufania do firmy. Firma, która jest w TOP10 zazwyczaj lepiej jest oceniana w stosunku do firm spoza TOP10. Jeśli chcesz, aby Twoja firma była uważana za lidera w branży, musisz postawić na współpracę z agencją SEO.
Pozycjonowanie niesie za sobą długotrwały efekt w postaci osiągnięcia wysokiej pozycji na pierwszej stronie wyszukiwania. Współpraca z dobrą agencją SEO, która dodatkowo zapewnia wsparcie prowadzące do wzrostu sprzedaży, powoduje szybki zwrot nakładów poniesionych na pozycjonowanie.